Post by spacpanolipsadd on Feb 22, 2022 16:19:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ 성디펜스RPG:궁수키우기 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 성디펜스RPG:궁수키우기 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många resurser ▞▞▞
▞▞▞ 성디펜스RPG:궁수키우기 2022 version ▞▞▞
Kul, men grinigt. Efter rebirth 1 trodde jag att jag skulle börja om från början igen och jag trodde att det skulle vara kul, men istället låser det upp en ny bakgrund för dig samt några trevliga uppgraderingar. Jag önskar bara att de nya områdena också hade nya monster. Jag förväntade mig ökenvarianter av bossar från grässlätterna men sedan fick jag reda på att det är samma bossar igen och jag blev djupt besviken. Jag spenderade pengar för det automatiska målet, men jag tycker att det borde låsas upp automatiskt efter återfödelse 1.
Slipa för första återfödelse är löjligt. Tung manipulation för att betala pengar för att driva slutslipningen.
Bra spel mitt enda gnäll är hur lång tid det tar att göra en återfödelse. Det ser ut som att du höll 9 tills boxen inte släppte fler 9:or. Jag är på våg 299
Bra spel. Smidig grafik. Hade några mindre problem som åtgärdades snabbt. Tack. Fortsätt med det bra spelet.
Jag gillar det här spelet. Det är enkelt och intuitivt. Jag tycker att det är konstigt att kategorin undervapen alltid skjuter fienden längst bort. Det som skulle vara coolt att ha är en handledning i början av spelet.
Detta spel kraschar varje rörelse du gör. Kekw
På grund av nivåbegränsningar träffar en hård vägg.
Ganska beroendeframkallande
Jag fick 3 dagar på mig att nå stage300 och level999 men måste fortfarande ta mer tid att mala de pengarna och ädelstenarna. Jag fick belöningen från uppdraget när jag når nivå 999 och bara får hälften av det för att få återfödelse 1, den andra behöver mala av din egen. Men fortfarande ok att spela för att döda tid.
Bra spel, själv gillar jag det mycket.
Kommer att uppdatera recension när uppdateringar kommer om det behövs. De dagliga gåvorna verkar ganska trevliga men är inte användbara förrän pånyttfödelsen som verkar för evigt. Om gåvorna inkluderade guld skulle det vara väldigt trevligt... och även motivera mig att fortsätta titta på videoannonser.
Inte så illa men min bågskytt slutar skjuta i oändligt bossläge
Kan inte någonstans från nivåvalsskärmen
trevligt spel men snälla minska behovet av återfödelse det är en ganska lång resa att göra pånyttfödelse, såväl som spelkoder eller kampanjkoder där det kan se, lägg sedan till fler bågar eller gör ett nivådiagram med uppgraderingar istället för att göra det enligt nivå , även att lägga till tecken kan du lägga till några
Menyn försvinner inte? Stadier startar inte. Bonustimern räknar ner även när menyn inte svarar. Spelet är på (som ser ut som) japanska för vissa delar men andra delar på engelska. Den är inte särskilt polerad.
Om du gillar grind-spel för att bli starkare och sakta se större siffror är detta ditt spel. Inget spännande men det är tillfredsställande att se sig själv växa
CastleDefense : RaiseArcher Stratēģiskās spēles iqc
Slipa, slipa, slipa, slipa...
Magic Tiles 3 Glasba qwn
Òtimo
Det är svårt att gå framåt, att vara första pånyttfödseln redan så hårt, nu kämpar jag för den andra pånyttfödelsen. Nästan allt är redan maxat, men jag klarar inte steg 180 än.
Alldeles för lång tid för att få 99 999 999. För lång tid till första reinkarnationen
CastleDefense : RaiseArcher Estratégia cug
Bra att döda någon gång
Inte illa. Bra pass tid.
Så sjukt ge det 3/5. Inga kosmetiska föremål eller outfits, prestation tar så lång tid, och ingen automatiskt försök eller fortsätt. Efter varje våg måste du manuellt klicka på försök igen för nästa. Dina torn och hjälte har också en MAX uppgradering per återfödelse, så det saktar ner utvecklingen eftersom maxtornen faller av DPS innan du når prestige, och tvingar dig till prestige för att göra det för att gå vidare. Det är för närvarande en mycket dålig system/mekanisk implementering. Spelet har potential om dessa saker läggs till / fixas dock.
Jag önskar att det kan fungera på min telefonversion 6.1
Älskar det här spelet så mycket, det är ett roligt och tidsödande spel, grafiken och designen är ganska enkel, men det är det som gör spelet så roligt att spela
Trevligt spel, lite grinigt.
Det finns ett sätt att bryta spelet och lägga till fler nollor
Det var ganska kul. Sedan raderades mina framsteg
Hej har precis köpt 3 saker och aldrig fått dem
Anständigt spel och en bra tidsfördrivare. Det enda problemet jag har är den stora omfattningen av jordbruket som behövs på samma nivåer och chefer, men jag förstår också att företaget måste tjäna pengar. Tidig spelprogression (pre-Rebirth 1) är knäpp - lätt att göra, men du tar mycket fart på din utrustning helt enkelt genom nivåer och guldvinst, så du hamnar 3 utrustningsnivåer efter där du borde vara.
성디펜스RPG:궁수키우기 Стратегије iri
Helt hemskt gränssnitt, gameplay och mer...
faktiskt ganska kul
Det går inte att gå förbi nivå 270, inga andra sätt att uppgradera förutom återfödelse. Vilket kommer att ta evigheter
Bra spel för att spendera tid.
Roligt spel
mycket slipande och kul att spela
Spelet startar inte ens. Jag trycker på Steg 1 och ingenting händer
10/10
Det är ok
Bra spel men jag kan inte få rebirth 1 och så vidare. Om det finns ett sätt snälla lmk så jag kan ge ett 5-stjärnigt betyg istället för 3
Väl utvecklad välspelad. Gillade det väldigt mycket. Jag förväntar mig uppdateringar hoppas det inte kommer att göra mig besviken
Bra
Väldigt kul.😀
Jag köper autospel obegränsat. varför har jag inte fått någonting förrän nu? Återbetala mina pengar tillbaka eller ge mig obegränsad automatisk AIM Nowwww!!!..
Mycket roligt mycket som bra spel wow som bra spel
njut av det oändliga. så roligt
Bra
👍